Abonneren

Veelgestelde Vragen

Op deze pagina vind je een lijst met de veelgestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden. Klik op de vraag om het antwoord te zien. Staat je vraag er niet tussen of is het antwoord niet afdoende, neem dan s.v.p. contact op met de webredactie: online@nationalgeographic.nl

Waarmee kunnen we je helpen?

Je abonnement verlengen of opzeggen

Alles over betalen

Digitale versie in app

  • Hoe download ik een digitale editie in de app?
    1. Zoek in de app store op je iPhone of iPad naar 'National Geographic' en download de app. Of start de app Kiosk, tap op 'winkel' en blader door alle tijdschriften en kranten die digitaal verschijnen.
    2. Klik linksboven op de drie streepjes en klik op Log in. Als je nog geen account hebt, klik je op ‘registreer hier’. Ben je abonnee van het print magazine? Registreer je dan met je abonneenummer om gratis edities van het magazine waar je een abonnement op hebt te kunnen downloaden.
    3. Wil je een editie kopen? Klik op de desbetreffende editie en klik op 'kopen'. 
  • Hoe vind ik alle digitale edities terug die ik heb gekocht via mijn iPad/iPhone?

    Open de Kiosk app en druk op 'Bibliotheek' in de onderste balk. Druk vervolgens op 'Herstel aankopen' en voer dezelfde iTunes gegevens in die je hebt gebruikt ten tijde van je aankoop.

    Let op: De functie 'Herstel aankopen' werkt tijdelijk niet. We werken eraan om de functie zo snel mogelijk te herstellen. (datum melding: 14-02-2017)

  • Wat zit er bij de gratis app van National Geographic wanneer ik deze download?

    De app geeft je de mogelijkheid om de tijdschriften van National Geographic Magazine, National Geographic Traveler en National Geographic Historia te downloaden. De tijdschriften zijn digitaal beschikbaar vanaf de dag dat ze ook in de winkel verkrijgbaar zijn. In het archief bewaar je zo veel edities als je wilt. National Geographic Magazine 1-2015, National Geographic Traveler 1-2015, National Geographic Historia 1-2015 zijn de oudste edities die beschikbaar zijn in de app. 

    Heb je een abonnement op het papieren tijdschrift? Dan lees je de edities van je abonnement gratis digitaal. 

  • Ik probeer een editie te downloaden, maar het lukt niet of hij blijft hangen. Wat kan ik doen?
    • Om een magazine te downloaden is verbinding met internet nodig.
    • Sluit de app niet af tijdens het downloaden.
    • Soms stopt het downloaden als een iPad of iPhone na een tijdje automatisch op de vergrendelde stand wordt gezet. Die instelling is te wijzigen op de iPad of iPhone zelf, onder 'instellingen', onder het kopje 'algemeen' en dan 'automatisch slot'.
    • Pas als de coverafbeelding oplicht, is de editie gedownload. Dit neemt een paar minuten in beslag.
    • Als het met bovenstaande oplossingen nog niet lukt, kan het soms helpen de app volledig af te sluiten en opnieuw op te starten.
  • Op welke apparaten kan ik de digitale editie van National Geographic lezen?

    De digitale versie van National Geographic is te vinden in de app 'Kiosk' van Apple, standaard is geïnstalleerd op alle iPads, iPads mini en iPhones waarop minimaal iOS versie 5.0 of hoger is geïnstalleerd.

  • Hoe zorg ik ervoor dat de magazines automatisch downloaden?

    Ga op je iPad of iPhone naar 'Settings', druk op de 'Store' tab, en schuif de 'Automatic Downloads' knop op 'Aan'. Je zult een notificatie ontvangen zodra er een nieuwe editie beschikbaar is.

  • Ik ben abonnee en probeer mijn abonneenummer te registreren, maar krijg de melding 'e-mailadres is al in gebruik'.

    Klik op wachtwoord vergeten op de registratiepagina, en volg de daar aangegeven instructies.

  • Kan ik als abonnee van National Geographic gratis digitale edities downloaden op de iPad/iPhone?

    Ja, dat kan! Download de gratis National Geographic app in de App Store en volg de instructies die worden aangegeven.

  • Ik heb een andere vraag over de app. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    Voor technische problemen die niet hierboven staan beschreven, stuur je een e-mail naar: online@nationalgeographic.nl. Probeer daarin je probleem zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven, en antwoord te geven op de volgende vragen:
    -    Welk apparaat van Apple gebruik je?
    -    Welke versie van de app gebruik je?
    -    Welk besturingssysteem gebruik je op jouw apparaat?
    -    Waren er andere apps open toen je het probleem voor het eerst constateerde?
    -    Hoe sterk is je internetverbinding?

Alles over de voorwaarden

NatGeo lezen in het buitenland

Alles over adressen en levering